Relacja- Giant’s Causway

W sobotę 21 kwietnia wybraliśmy się na wycieczkę Giant’s Causway. O godzinie 9:30 zebraliśmy się w miejscu zbiórki i udaliśmy się do autokaru. Wraz z nami były osoby z innych krajów, takich jak Niemcy, Francja i Rumunia, a więc mieliśmy okazje przyjrzeć się innym kulturom. Po pół godzinnej podróży dotarliśmy do Zamku Carrickfergus, przy którym znajdował się port oraz molo. Po zrobieniu zdjęć i obejrzeniu widoków ruszyliśmy w dwugodzinną podróż, podczas której oglądaliśmy niesamowite krajobrazy -po prawej morze, po lewej wzgórza. Po drodze widzieliśmy Castle Black, który jest jednym z głównych budowli wykorzystywanych do nagrywania popularnego serialu „Gra o tron”. Po podróży zatrzymaliśmy się na lunch w klimatycznej restauracji, a później ruszyliśmy w stronę olbrzymich kamieni u wybrzeża Irlandii Północnej. W następnej kolejności ruszyliśmy w kierunku Mostu Carrick-a-Rede Rope, czyli mostu o długości 20 metrów i znajdującego się 30 metrów nad ziemią. Przejście przez most wywołało wiele emocji – u jednych ekscytację, u drugich lęk. Ostatnim punktem wycieczki był Dark Hedges i przejście aleją ze zrośniętymi drzewami. Zmęczeni wróciliśmy o godzinie 19:30 do centrum miasta. Dzień spędzony na tej wycieczce był dla wszystkich bardzo udany i wyczerpujący. Kolejnego dnia wstaliśmy ze świadomością, że minęła już dokładnie połowa wyjazdu i dotarło do Nas jak szybko leci czas.
PS. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin naszego kolegi Emila, któremu wręczyliśmy odlotowe kapcie nie z tego świata.