Wycieczka poza granice Belfastu

23.03.2019
   Dzisiaj odbyła się całodniowa wycieczka krajoznawcza poza granice Belfastu. Wraz z innymi uczniami, którzy byli w tym czasie na wymianie zawodowej, wspólnym autokarem wyruszyliśmy ok 9.30 spod siedziby Intern Europe.
   Podróż trwała ok 3 godziny, pierwszym naszym przystankiem był Carrickfergus Castle. Każdy mógł zrobić zdjęcia wspaniałego zamku, następnie wyruszyliśmy w dalszą drogę.
   Zatrzymaliśmy się na wybrzeżu gdzie można przejść się mostem linowym Carrick-a-Rade. Mogliśmy tam swobodnie spacerować przez około godzinę. Widoki były zapierające dech w piersiach. Pogoda jak przystało na Wyspy Brytyjskie i ich zmienność w pewnym momencie przestała dopisywać, na szczęście wszyscy byli wyposażeni w przeciwdeszczowe kurtki.
   Kiedy pojechaliśmy na klify Giants Causeway, które były główną częścią atrakcji wypogodziło się. Tam dostaliśmy 2 godziny na swobodne eksplorowanie klifów. Widoki były cudowne, wszystkie twory skalne w bardzo geometrycznych kształtach wyparły na nas ogromne wrażenie. Aż trudno było uwierzyć, że sama natura stworzyła coś takiego. Ponad to idąc dalej szlakiem można było podziwiać z góry skalne wybrzeże o które z głównymi hukami rozbijały się fale.
   Przed powrotem do domu zatrzymaliśmy się tylko na grupowe zdjęcie wszystkich uczestników z Intern Europe. Wszyscy zmęczeni przespali całą drogę do domu. To była naprawdę udana wycieczka.