Drugie życie – rebranding

Nasza szkoła zakwalifikowała się do 16. edycji kampanii społecznej „Drugie życie” Fresenius Medical Care Polska. Celem akcji jest promowanie, opartej na faktach naukowych z dziedziny medycyny (EBM), rozmowy o przeszczepianiu narządów, informowanie o korzyściach, które niesie ta terapia oraz edukacja w zakresie zagadnień medycznych, prawnych i etycznych związanych z transplantacją w Polsce.

Logo kampanii oparte na znaku nieskończoności to symbol odzwierciedlający  nieustające dążenia do zainicjowania szerokiej dyskusji społecznej na temat świadomego dawstwa narządów. To nie tylko „obrazek”, stoi za nim wielka idea przekazywania dobra. Wierzymy, że kampania skłania wiele osób do podpisania oświadczenia woli o przekazaniu narządów do przeszczepu, czym przyczynia się do podarowania życia osobom czekającym na transplantację. W tym roku, postanowiono „ożywić” logotyp!

26 października obchodziliśmy Światowy Dzień Donacji i Transplantacji. Aby uczcić ten dzień uczniowie przygotowali rebranding pt. OŻYW „DRUGIE ŻYCIE”.

Uczniowie chętnie włączyli się w akcję. Powstał ogrom różnorodnych prac. Poniżej prezentujemy część z nich.

KG, ZK